27/01/2020

De Douwe Egberts waardepuntenactie is voor Voedselbank Neder-Veluwe weer een groot succes geworden.

Dankzij heel veel particulieren, bibliotheken, kerken en (sport)verenigingen zijn er in totaal 815.292 punten ingezameld in onze regio (Elst (Utr.) t/m Oosterbeek). Dit zijn ongeveer 1700 pakken koffie. In maart horen we hoeveel pakken wij precies ontvangen.

Het is een enorme klus geweest om alle punten te tellen. Gelukkig hadden veel mensen hun punten keurig geteld in zakjes of trommeltjes aangeleverd.

De 147 ingeleverde Perla-spaarkaarten van AH hebben een totaalbedrag van € 294 opgebracht. Dit geld is overgemaakt naar de Voedselbank

Namens onze klanten van de Voedselbank heel hartelijk bedankt.

In november/december is opnieuw een Douwe Egberts actie, blijf dus zowel DE-waardepunten als Perla-punten verzamelen.

De punten kunnen het hele jaar door ingeleverd worden in de loods van de Voedselbank, Industrieweg 22 in Wageningen.

Met vriendelijke groet,

Annerieke Water, Bert Kämink en Joke Klein, Voedselbank Neder-Veluwe en omstreken

Cilly Timmer, Lionsclub Renkum Airborne