11/10/2020

Stichting Opkikker, Just Diggit en het Toon Hermans huis Arnhem hebben een cheque mogen ontvangen van Lionsclub Renkum Airborne.

Met de opbrengst van de Kerst en Wild Fair Kasteel Doorwerth en de geraniumactie heeft de club een mooi bedrag bij elkaar gespaard.

Stichting Opkikker, die gezinnen van ernstig zieke kinderen verrast met een dagje uit, mocht €5000,- in ontvangst nemen. Zij kunnen dit geld prima gebruiken om deze gezinnen heerlijk een dagje "onbezorgd" te laten genieten.

Just Diggit gaat de €7000,- gebruiken om stukken grond in Tanzania te vergroenen, een prachtige manier om de natuur een handje te helpen.

Het Toon Hermans huis Arnhem kreeg een cheque van €1200,- ZIj gaan dit besteden aan een mindfulness project voor hun gasten.

Wij bedanken iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt door sponsoring, deelname of bezoek aan de fair en de bestellingen voor de geraniums.

Al zal de fair dit jaar helaas niet doorgaan, de Lionsclub Renkum Airborne gaat haar uiterste best doen om, met andere activiteiten, onze goede doelen dit jaar financieel te ondersteunen..

Houd onze website en facebook pagina in de gaten, wij houden u op de hoogte.