09/12/2021

Sparen voor de voedselbank

Ook dit jaar kun jij jouw D.E waardepunten weer schenken en verzilveren in ruil voor D.E koffiepakken voor de Voedselbanken.
Gedurende de maand december kun je jouw D.E waardepunten inleveren in de verzameldoos bij de bibliotheek in Oosterbeek.

Of je kunt ze het hele jaar opsturen naar:
LIONS HELPEN
Postbus 151
2270AD Voorburg

Vorig jaar, tijdens de 9e Lions Douwe Egberts waardepuntactie is het record wederom gebroken! Vanuit alle hoeken van Nederland hadden de Lionsclubs en Voedselbanken maar liefst ruim 99 miljoen D.E waardepunten ingezameld. Douwe Egberts had, traditiegetrouw, de schenking met 20% verhoogd aan het totaal en zo konden we 204.000 pakken D.E Aroma Rood koffie schenken aan de Voedselbank.

Ruim 100 Lionsclubs en 60 voedselbanken helpen mee om D.E-waardepunten in te zamelen. En ook dit jaar verhoogt Douwe Egberts iedere schenking met 20%. We doen dit samen! Doe jij dit jaar ook mee? Het opsturen van D.E waardepunten kan het hele jaar door! Kijk voor meer informatie op Lions Douwe Egberts waardepuntenactie | Voorburg