05/12/2023

In een tijd waarin koffie voor velen als vanzelfsprekend wordt beschouwd, blijft het een luxe die ontbreekt in de voedselpakketten van de Voedselbanken. De groeiende afhankelijkheid van deze ondersteuning is alarmerend, ook hier in onze omgeving. Daarom roept Lionsclub Renkum-Airborne op tot actie en vraagt om jouw belangrijke steun.

Douwe Egberts waardepuntenactie voor Voedselbanken

De Lionsclub Renkum-Airborne neemt met trots deel aan de Douwe Egberts waardepuntenactie voor Voedselbanken Nederland. Hun doel is duidelijk: koffie toegankelijker maken voor degenen die het het meest nodig hebben.

Hoe Jij Kunt Helpen

Maar hoe kun jij helpen? Het is eenvoudig. Verzamel Douwe Egberts waardepunten van koffieverpakkingen en draag bij aan dit nobele doel. Breng je verzamelde waardepunten naar de inzamelpunten bij Bibliotheek De Klipper en Albert Heijn in Oosterbeek. Vanaf 6 december tot 1 januari staan daar speciale inzameldozen voor je klaar.

Ook Digitaal Schenken Mogelijk

Kan je niet langskomen? Geen probleem! Je kunt jouw waardepunten ook digitaal schenken via de link https://www.de.nl/spaarprogramma/schenken/voedselbank/ of stuur ze op naar: Lions helpen!, Postbus 151, 2270AD Voorburg.

Koffiepakken voor Voedselbank NederVeluwe

Alle verzamelde DE waardepunten worden omgezet in koffiepakken voor de Voedselbank NederVeluwe, waaronder Oosterbeek, Doorwerth, Wageningen, Renkum, Rhenen en Elst.

Samen Streven Naar Meer

Het succes van vorig jaar is inspirerend. In 2022 hebben alle Lionsclubs in Nederland samen maar liefst 132 miljoen waardepunten ingezameld, wat resulteerde in 210.000 pakken koffie voor de Voedselbanken. Maar dit jaar willen we meer bereiken! Doe mee en laten we samen zorgen voor een lekker kopje koffie voor degenen die het het hardst nodig hebben!

Jouw Steun Telt

De Lionsclub Renkum-Airborne rekent op jouw steun om deze waardevolle bijdrage te leveren aan de lokale gemeenschap. Help ons om koffie te bieden aan degenen die het nodig hebben!