03/01/2021

Donderdag 24 December hebben leden van de Lionsclub Renkum Airborne kerstdiners uitgedeeld. De leden hebben deze maaltijden compleet met een verassingstas persoonlijk naar 32 inwoners van de gemeente Renkum gebracht.

“Normaal gesproken genieten wij met onze 32 leden van een kerstmaaltijd bij Restaurant Campman in Renkum”, vertelt Fieke van Zwam (President van de Lionsclub). In samenwerking met het restaurant is afgesproken dit jaar de diners aan te bieden aan mensen die in deze periode wat extra aandacht goed kunnen gebruiken.

Samen met het Huis van Renkum en via contacten van eigen leden is een lijst samengesteld en zo kon deze groep met kerst heerlijk gaan genieten.

Was er geen corona in de wereld geweest dan waren de leden van de Lionsclub Renkum Airborne deze periode druk geweest met de organisatie van de Kerst & Wild fair op kasteel Doorwerth.

Helaas kon vanwege het virus deze sfeervolle markt op het kasteel geen doorgang vinden. Met dit evenement wordt altijd een flink bedrag opgehaald wat gedoneerd wordt aan een goed doel.

Dit jaar is de Lions slogan “We serve” op een andere manier tot uiting gekomen!

Wij bedanken Restaurant Campman, de Seelse Bakker, Plantion en Loes4style voor hun medewerking.