LIONSCLUB RENKUM AIRBORNE Lustrum Project 35 jaar 1989-2024Afbeelding met embleem, logo, symbool, Handelsmerk

Automatisch gegenereerde beschrijving

FORMULIER INDIENING LUSTRUMPROJECT

Graag ook aangeven wie in de periode juli-augustus bereikbaar is voor eventuele vragen.
Leg uit waarom u vindt dat uw project het Lustrumproject van de Lionsclub Renkum-Airborne moet worden. (bijvoorbeeld: actualiteit, urgentie, plezier, bijdrage aan gemeente Renkum of de plaats Wageningen)
Omschrijf hierin op welke manier uw project bijdraagt voor de inwoners van de gemeente Renkum en of stad Wageningen. Voor wie is het? Welke verwachting heeft u van het gebruik? Wat wilt u dat het brengt?
Materialen, technieken etc..
Denk hierbij ook aan ontwerp, voorbereiding, uitvoering, eventuele leges wanneer een vergunning nodig is, etc.
Vertelt u hier hoe u het project wilt plannen. Hanteer hierbij als startdatum 6 november 2024, de dag dat de cheque(s) aan de winnaar(s) wordt/worden uitgereikt. Let op: we willen graag dat het project uiterlijk binnen 2 jaar daarna gerealiseerd is.
Als u iets voorstelt om in de openbare ruimte te plaatsen is daar grote kans op. Geef hier zoveel mogelijk over aan.
Beelden, schetsen, foto's etc.