07/06/2024

Lionsclub Renkum-Airborne bestaat 35 jaar! Als eerste dames Lionsclub van Nederland zetten wij ons al meer dan drie decennia met enthousiasme en succes in voor de samenleving onder het Lionsmotto: “We Serve”.Om dit te vieren, stellen wij €5.000 beschikbaar voor lokale projecten die een blijvende impact hebben op de gemeente Renkum en de stad Wageningen.

Dien uw projectvoorstel in

Tot 15 augustus 2024 kan iedereen in de gemeente Renkum en de stad Wageningen –individuen, stichtingen en/of verenigingen– een projectvoorstel bij ons indienen. Op 6 november zal het winnende project (of de winnende projecten) bekend worden gemaakt en zal (zullen) de cheque(s) feestelijk worden overhandigd.

Voorwaarden voor het Lustrumproject

• Concreet en afgebakend: Het project moet tussen de 0 en 5.000 euro kosten en volledig gerealiseerd kunnen worden met dit bedrag. Let op: idealiter verdelen we het totaal bedrag van 5000 euro over twee à drie projecten.
  • Blijvende waarde: Het project moet van toegevoegde waarde zijn voor de lange termijn (minimaal 5 jaar).
  • Realisatietermijn: Het project moet binnen 2 jaar na uitkering van het lustrumbudget gerealiseerd zijn.
  • Materieel project: Het moet gaan om een fysiek object (geen activiteit, evenement of dienst) in de gemeente Renkum of stad Wageningen.
  • Niet-Lionsclubleden: Het project moet ingediend worden door personen of instanties die geen lid zijn van of verbonden zijn aan Lionsclub Renkum-Airborne.

Laat uw creativiteit de vrije loop

Er staat ons geen vastomlijnde doelgroep voor ogen, dus wees creatief, denk vrij en kom met een project dat voor zoveel mogelijk inwoners van de gemeente Renkum en/of de stad Wageningen iets kan betekenen.

Succesverhalen uit het verleden

In 2019 vierden we ons 30-jarig bestaan en hebben we in dat kader drie mooie projecten gefinancierd: de vernieuwing van de waterspeelplaats Renkums Beekdal, kledingkasten voor Goede Start Gezinsspullenbank Heelsum en decoratie voor de Concertzaal in Oosterbeek.

Waterspeelplaats de Beken

Inschrijfformulier en vragen

U kunt uw voorstel voor uw project indienen via dit inschrijfformulier
Let op: alle aanvragen die zijn binnen gekomen hebben een ontvangstbevestiging ontvangen. Mocht u geen bevestiging hebben gekregen, neem dan voor 25 september contact op via renkum.airborne@lions.nl.

We hopen op een groot aantal projectinzendingen zodat we in ons Lustrumjaar extra kunnen bijdragen aan onze lokale samenleving!