18/03/2024

De lente staat voor de deur, en dat betekent dat de Lionsclub Renkum-Airborne weer klaar staat voor haar jaarlijkse geraniumsactie! Deze traditie, die elk jaar met succes terugkeert, is een niet te missen kans om bij te dragen aan het goede doel. Jaarlijks gaat de opbrengst naar een ander goed doel, en dit jaar steunen we het kippenboerderijenproject van Stichting Help Afghanistan en het educatieprogramma van de Plastic Soup Foundation. Met uw steun kunnen we arme gezinnen in Afghanistan helpen bij het opzetten van een kippenboerderij, waardoor ze zelfvoorzienend worden, en dragen we bij aan de strijd tegen plasticvervuiling.

Vorig jaar was een groot succes: we verkochten maar liefst 4450 geraniums en haalden een fantastisch bedrag van €4900,50 op. Dit jaar willen we dat weer doen, en daar hebben we uw hulp bij nodig! Onze geraniums komen rechtstreeks van een zeer goede kweker. U kunt kiezen uit hangende of staande geraniums in de kleuren wit, rood en roze. Bestellen kan per 5 stuks van dezelfde soort en kleur, of meer. En het beste nieuws: de prijs blijft hetzelfde als vorig jaar, slechts 11 euro voor 5 prachtige geraniums.

U kunt uw bestelling plaatsen via een van onze leden of door een e-mail te sturen naar renkum.airborne@lions.nl, tot uiterlijk 12 april. De levering vindt plaats vanaf 16 mei. Steun een goed doel en fleur uw tuin op met onze prachtige geraniums. Samen kunnen we een verschil maken!

Geraniumactie