07/09/2023

Dit Lionsjaar staat in het teken van het steunen van twee belangrijke doelen, en we zijn verheugd om ons eerste goede doel aan jullie voor te stellen: Stichting Help Afghanistan.

Bij Lionsclub Renkum-Airborne zetten we ons in voor een wereld van verschil, en dit jaar is geen uitzondering. We willen graag een positieve verandering brengen in het leven van degenen die het het hardst nodig hebben.

Kippenboerderij

Stichting Help Afghanistan is een non-profit ANBI-organisatie die zich richt op mensen in armoede in Afghanistan. Ze helpen kwetsbare gezinnen met projecten om hen zelfstandig te maken. Dit jaar ondersteunen we het Kippenboerderijen Project. Met dit initiatief helpen we arme gezinnen bij het opzetten van kleine pluimveebedrijven, waardoor ze zelfvoorzienend kunnen worden.

Doe met ons mee en draag bij aan het creëren van een mooiere wereld. Elk gebaar van solidariteit, groot of klein, maakt een verschil. Wil je deel uitmaken van onze missie om levens te veranderen? Volg onze acties op de voet! Alle opbrengsten van onze evenementen en initiatieven gaan naar twee doelen (andere doel is Plastic Soup Foundation)